diumenge, 4 de juliol del 2010

Fracassat

Estimat Pol,

Déu sap quants anys fa que no parlem i no em refereixo a fer-ho cara a cara sinó també per escrit o per telèfon. Suposo que deus haver canviat molt al igual que jo, al cap i a la hem passat tota l’adolescència sense mantenir el contacte. Pensant-ho bé no crec que arribis a llegir aquesta carta i en cas que ho facis no sé si encara et recordaràs de mi però tant és, un amic és un amic malgrat el temps que faci que et vaig perdre la pista o tu a mi. No, no m’he enrecordat de tu mirant antigues fotos de quan era petit. No, m’has vingut a la memòria de sobte, sense cap motiu aparent i m’han entrat ganes d’escriure per saber de tu. Em pregunto quan deu fer que no reps una carta personal per correu ordinari i no per l’electrònic, que segur que en tens un.

Què m’expliques de la teva vida? Jo et podria explicar moltes coses així com queixar-me de com em van les coses però la veritat no seria just fer-ho sabent que hi ha gent que està molt pitjor que jo i que donarien tot el que tenen per canviar-se amb mi. Últimament el millor pla que se m’acudeix és tancar-me a l’habitació amb clau i passar-me les hores (com a mínim cinc, menys són molt poques) davant de la consola avançant en el joc fins passar-me’l al 100% i llavors aixecar-me per anar a baixar-me’n un altre i posar-ne un de nou per començar-lo.

Surts amb algú? No pregunto si t’agrada alguna noia perquè seria el més típic i podria ser que t’agradés algun noi per tant ho dic de manera neutre i si vols concretar serà cosa teva, a mi personalment m’és igual aquest tipus de detalls. Fa temps vaig sortir amb una noia, crec que es deia Carmina, però no n’estic segur, era molt bona però em robava massa temps i al cap de tres o quatre cops de dir-li que no podia quedar amb ella perquè estava en un punt molt important del joc em va dir que triés entre ella i la consola. La resposta va ser instantània: la consola, que ella no m’abandonarà mai. La veritat és que no he tornat a saber res més d’ella, espero que estigui bé.

No sé si estàs estudiant, jo ja fa temps que vaig deixar tot aquell rollo i la veritat és que no m’arrepenteixo gens; total gràcies a la loteria que em va tocar fa un parell d’anys tinc la vida solucionada a no ser que comenci a malgastar a dojo i no ho penso fer.

Últimament estic pensant de reduir les hores de joc per veure una mica d’anime que diuen que està molt bé però no m’acabo de decidir. Me n’aconselles algun?

Ja fa molt que estic escrivint i el fet de no saber si em contestaràs o no fa que em sembli que estic perdent el temps, em sembla que ja m’acomiado i torno a la consola que es deu haver refredat de tanta estona que fa que no l’encenc.
Cuida’t i sigues feliç!

Jack

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Benvolgut lector, espero que et sentis lliure per fer qualsevol comentari i que no t'estiguis de fer-lo.

Gràcies pel temps que m'has dedicat!

Sora